Distances līgums
Pircējs - fiziskā persona, kura veic pasūtījumus interneta veikalā www.i-Light.lv un ir pasūtītās Preces saņēmējs. Interneta veikalā www.i-Light.lv iegādātās preces klients izmanto savām personiskajām vajadzībām, savas ģimenes locekļu un tuvinieku vajadzībām vai citiem mērķiem.
Pārdevējs – SIA i-Light.lv, Reģ, Nr. 40103561417, adrese Brīvības gatve 195, Rīga, LV-1039
Veikals – tirdzniecības telpas Brīvības gatvē 195, Rīgā, LV-1039
Prece / pakalpojums - materiālā vienība, kura atrodas preču apgrozībā un tiek piedāvāta pārdošanai vietnē.
Šie Vietnes lietošanas noteikumi (turpmāk – Noteikumi) ir preces/pakalpojuma pirkuma līguma neatņemama sastāvdaļa un nosaka Pircēja un Pārdevēja tiesības un pienākumus, Preces piegādes noteikumus un nosacījumus, pasūtījuma atcelšanas kārtību un Preces atgriešanas noteikumus, naudas atmaksas noteikumus, strīdu risināšanas noteikumus.
Līgums starp Pircēju un Pārdevēju skaitās noslēgts no brīža, kad Klients, izvēlējies Preces, ievietojis tās savā preču grozā, norādījis piegādes adresi un iepazinies ar noteikumiem, pasūtījuma apstiprinājuma logā atzīmējot "Distances līgums ir izlasīts un es piekrītu tā nosacījumiem”.
Piegādes noteikumi un nosacījumi
Klients, veicot preču pasūtījumu, var izvēlēties saņemšanas veidu
Piegāde ar Omniva pakomātu starpniecību visā Latvijā: - 3,29€
Piegāde uz Pārdevēja veikalu – bezmaksas
Piegāde uz Circle K degvielas uzpildes stacijām, kuras nodrošina paku saņemšanu – 2,99EUR
Piegāde ar kurjeru – atkarībā no pasūtījuma kopējā svara:
līdz 1kg – 3,99EUR
līdz 2kg – 4,11EUR
līdz 3kg – 4,24EUR
līdz 4kg – 4,36EUR
līdz 5kg – 4,60EUR
līdz 10kg – 5,20EUR
līdz 200kg – 5,93EUR
Ar kurjeru un/vai pakomātu starpniecību preču piegāde tiek īstenota 2 dienu laikā kopš ir saņemta apmaksa par preci un Klientam nosūtīts apstiprinājums uz e-pastu vai sms veidā, ka pasūtījums ir saņemts un prece ir Veikalā.
Preces saņemšana veikalā ir iespējamā 1 dienā pēc apmaksas saņemšanas un apstiprinājuma nosūtīšanas Klientam, ja prece ir pieejama Veikalā. Par prece pieejamību Pārdevējs informē klientu 1 dienas laikā.
Pasūtījuma apmaksu Klients veic:
ar bankas maksājumu karti - apmaksāt ar karti būs iespēja pēc e-rēķina saņemšanas;
ar pārskaitījumu uz Pārdevēja norādīto bankas kontu, norādot pasūtījuma numuru;
veic apmaksu Veikalā.
Pārdevējs apņemas piegādāt Klientam Preces, ievērojot Preču aprakstos norādītos piegādes termiņus. Ja preču piegāde kavējas neparedzētu un no Pārdevēja neatkarīgu un atkarīgu apstākļu dēļ, Pārdevējs apņemas nekavējoties sazināties ar Klientu un saskaņot visus jautājumus par Preču piegādi.
Gadījumos, kad Klients saņemot Preces, pamana, ka sūtījumā nav atbilstošās Preces vai Preces nav pareizā izmēra, krāsas vai citas neatbilstības, Klientam nekavējoties jāinformē Pārdevējs.
Atgriešanas noteikumi
Preču apmaiņa, atgriešana un labojumi tiek veikti saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likumu (PTAL) un Latvijas Republikas Ministru kabineta reglamentējošiem Noteikumiem Nr. 255 "Par distances līgumu".
Klientam ir tiesības atteikties no pasūtītās Preces 14 dienu laikā no tās saņemšanas, nosūtot Pārdevējam par to atteikuma vēstuli e-pastā veikals@i-Light.lv. Atteikuma veidlapu var lejuplādēt šeit.
Prece jāatgriež tās oriģināliepakojumā un pilnā komplektācijā.
Preces var samainīt pret citām Precēm, ja Precei ir saglabāts ārējais izskats, patēriņa īpašības, tās oriģinālais iesaiņojums un marķējums, tās netika lietotas un / vai tika sabojātas un / vai tās nav zaudējušas savu izskatu.
Klienta pienākums ir 5 dienu laikā pēc atteikuma vēstules nosūtīšanas atdot preci Pārdevējam. Visus izdevumus, kas radīsies saistībā ar Preces nosūtīšanu atpakaļ Pārdevējam, sedz Pircējs. Atgriežamās preces Pircējam jānogādā pēc adreses: Brīvības gatvē 195, Rīga, LV-1039 un tām ir jābūt pilnā komplektācijā.
Naudas atmaksa tiek veikta izmantojot tādu pašu maksāšanas līdzekli, kādu klients izmantoja veicot darījumu. Pārdevējs par preci samaksāto naudas summu atgriež 7 kalendāru dienu laikā no Preces atgriešanas brīža. Pārdevējs patur savas tiesības neatmaksāt Preces un pakalpojuma samaksu tikmēr, kamēr Klients nebūs preci atgriezis vai iesniedzis par Preces nosūtīšanu apliecinošus dokumentus.
Pārdevējs patur tiesības Klientam atteikt izmantot atteikuma tiesības vai ieturēt kompensācijas maksu gadījumā, ja Prece ir bojāta, lietošanas laikā nevērīgi izturoties pret preci vai neievērojot instrukcijas norādījumus, ja ir nozaudēts Preces oriģinālais iepakojums vai ja tās iepakojums ir būtiski bojāts.
Visus strīdus, kas radīsies starp Klientu un Pārdevēju, vai kas radīsies saistībā ar Preču pirkumiem, Puses centīsies risināt savstarpēju sarunu vai sarakstes veidā ar mērķi panākt abpusēji izdevīgu un pieņemamu risinājumu.
Ja strīdu neizdosies atrisinās sarunu vai sarakstes veidā, Puses strīdu risinās LR tiesā, ievērojot Latvijas Republikas normatīvos aktus.
http://www.ptac.gov.lv/lv/content/stridu-risinasanas-process
http://www.ptac.gov.lv/lv/content/arpustiesas-pateretaju-stridu-risinataju-datubaze